Click for more products.
No produts were found.

Ingersoll Rand 2235QTiMAX

2235-seriens 1/2-tums Impactool™
En kraftfull, slitstark och tillförlitlig arbetspartner, vars anseende bygger på att hjälpa dig stärka ditt. Den har genomgått omfattande tester, tagit stryk, tappats och pressats till max för att säkerställa att den alltid fungerar när du behöver den som mest.

2 798,40 kr (exkl. moms)
1-3 dagar
Artikelnummer:
4234535
Jämför0
Beskrivning

MUTTERDRAGARE 1/2 2235QTIMAX

Ribban höjer sig inte av sig själv.
2235-seriens 1/2-tums Impactool™
En kraftfull, slitstark och tillförlitlig arbetspartner, vars anseende bygger på att hjälpa dig stärka ditt. Den har genomgått omfattande tester, tagit stryk, tappats och pressats till max för att säkerställa att den alltid fungerar när du behöver den som mest. 2235-serien är otroligt kraftfull, slitstark och tillförlitlig, så du kan alltid vara säker på att få REJÄLT ARBETE utfört på rätt sätt.

SPECIFIKATIONER

Åtdragningsmoment framåt Nm 1180
Anslutningsgänga 1/4"
Bultkapacitet M14
Hylsfäste 1/2"
Längd total 193 mm
Ljudnivå 88,7 dB
Lossningsmoment bakåt Nm 1220
Luftförbrukning genomsnittlig 170 l/min
Luftförbrukning max 680 l/min
Mutterlossande max moment Nm 1760
Slag/minut 1220
Slangdiameter minsta 10 mm
Varvtal 8500 v/min
Vibration 9,0/2,8 m/s2
Vikt 2,1 kg
Produktdetaljer
4234535
Recensioner
Inga recensioner
Relaterade produkter
Inga produkter
Kunder som köpt denna produkt köpte också:
Ingersoll Rand 3128 K Ingersoll Rand 3128 K
Finns i lager
1 495,00 kr (exkl. moms)
Mini komposit slipmaskinSlipmaskinen är kompakt och lätt, tillverkad i komposit. Ergonomisk kontroll för mindre trötthet. Maskinen är utmärkt för jobb på mindre yta och i trånga utrymmen. Finns i olika utförande bland...
Ingersoll Rand 5102MAX Ingersoll Rand 5102MAX
Finns i lager
1 560,00 kr (exkl. moms)
En lätt, slitstark och lättmanövrerad vinkelslipmaskin med ergonomiskt komposithus som erbjuder kraftfull prestanda och komfort. Slipmaskinen är avsedd för lättare slipning och gradning av skarpa kanter. Inbyggd...
Ingersoll Rand 2145 QIMAX Ingersoll Rand 2145 QIMAX
Finns i lager
4 995,00 kr (exkl. moms)
QiMAXpremium mutterdragare erbjuder bäst-i-klassen prestanda och ergonomi för att maximera produktivitet och användarkomfort. Dess industriklassade hållbarhet och låga luftförbrukning hjälper också till att hålla nere...
Spärrskaft 1077x Spärrskaft 1077x
Finns i lager
1 251,00 kr (exkl. moms)
Heavy-duty spärrskaft 1/2 tum Teknologiskt avancerad design av huvudet för extra hållbarhet. Upp till 68 Nm, 160 v/min obelastat. Hävarmspådrag. 360 grader justerbart luftutsläpp. Reversibelt, perfekt för...
Ingersoll Rand 5108 MAX Ingersoll Rand 5108 MAX
Finns i lager
1 090,00 kr (exkl. moms)
En lätt, slitstark och lättmanövrerad rak slipmaskin med ergonomiskt komposithus som erbjuder kraftfull prestanda och komfort. Slipmaskinen är avsedd för lättare slipning och gradning av skarpa kanter. Imponerande...

Menu

Settings

Settings